—Jó napot kívánok, miben segíthetek?
— Jó napot. Az imént láttam a honlapjukon, hogy önök is Black Fridayt tartanak. Láttam egy Canon gépet, plusz lencsével, csak 160 ezer forintért, 0% kedvezménnyel. Szeretnék érdeklődni, mi a valós kedvezmény, mert pont ilyet szeretnénk venni.
— Ez a valós kedvezmény, uram.
— Hmmm…értem, de önök azt állítják az oldalon, hogy 0% kedvezmény. Úgy értem, tudom, hogy csak egy véletlen elírás, ezért érdeklődöm, hogy mi a valódi kedvezmény.
— Nincs semmifajta elírás. Black Friday van, tehát kedvezménnyel adjuk a termékeinket.
— De hát önök azt írták 0%. Az nem kedvezmény.
— Dehogynem az. Ott van mellette a % jel, tehát kedvezményes.
— Azt hiszem, maga gúnyt űz belőlem. A % jel előtt ugyanis nulla van.
— Az nem számít.
— Már hogyne számítana?? Lekattintottam a hirdetésüket, hisz azt reklámozták, hogy óriási kedvezmények vannak. Erre itt egy nulla kedvezményes termék. Maga szerint ez micsoda, ha nem átverés?
— Kedvezmény.
…
— Na idefigyeljen. Kezd nagyon felbosszantani. Maguk becsapják a vásárlókat.
— Nem értem uram. Mivel?
— Komolyan nem érti? Huhh. Ezt nem akarom elhinni. Maga szórakozik velem??
— Nem. Parancsol még valamit?
— IGEN! MENNYI KEDVEZMÉNY VAN ERRE A GÉPRE??
— No de kérem, ilyen hangon nem beszélhet velem.
— És miért nem??
— Mert ez modortalanság. Ne rajtam vezesse le a dühét.
— Úristen, de hát kin vezessem le? Hiszen láthatólag pofátlanul átverik az embert! És maga még élvezi is!
— Ugyan kérem, a személyeskedést kikérem magamnak.
— Na jó. Huhh. Oké. Szóval akkor mielőtt felhívnám a fogyasztóvédelmet, elárulná nekem, miért hirdetik akciósnak azt, ami valójában nem az?
— De hát az. A nulla százalék kedvezmény, az nulla százalék kedvezmény. Nincs itt kérem semmi átvágás. A termék egyébként az év terméke volt 2017—ben és elnyerte az az Év Innovációs nagydíját is. Nagyon kapós, és úgy látom, már csak egy darab van belőle.
— Ugyan már. Ismerem ezt a trükköt. Utolsó darab, mi? Haha. Kacagnom kell.
— Kacaghat, de amíg mi beszélgettünk, a terméket valaki kosárba is tette.
— Most?
— Most. El is fogyott.
— Ez most komoly?
— Miért ne lenne az?
— De hát ilyen nincs. Én láttam meg előbb. Ha időben elmondta volna, hogy hiba vagy szándékos volt a nulla százalék, már rég megvehettem volna!
— Maga hívott, uram. Ha nem bizonytalanodott volna, már az öné lenne.
— Én nem bizonytalankodtam, inkább csak egy kissé elbátortalanodtam. Azért az nem ugyanaz!
— Kár volt, uram. A nulla százalék nem rizikó. A nulla százalék az pont annyi, mint amennyinek látszik. Nincsenek apró betűk és rejtett információk. A nulla százalék azt jelenti, hogy értékálló, tud valamit, amiért nulla százalék kedvezmény van rajta. Aki nulla százalék kedvezménnyel vesz valamit, az nagystílű, okos és céltudatos ember. Nulla százalékkal csak azok vásárolnak, akik tisztában vannak saját maguk és a termék erejével. Csak a pórnép vásárol olcsóbban. A krémje nulla százalékkal vásárol. Hogy miért? Mert megteheti.
— Te jó ég. Magának teljesen igaza van. Roppantul sajnálom. Igen, tulajdonképpen tényleg igaza van. Én pont ilyen vagyok. Elegáns és nagystílű. Nem is tudom, mi ütött belém.
— Hopp!
— Mi történt??
— Úgy látom, valaki kirakta a kosarából, most ismét van egy darab.
— Megveszem!! Oké—oké, már kosárba is tettem!
— Jó döntés volt uram, köszönjük a vásárlást.
— Én köszönöm!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: